måndag 22 februari 2010

måndag och enorm kyla.

ja en måndag som inte blev som alla andra, börjar vanligtvis klockan 08:10 då jag kan ta bussen som går 07:55 för att komma i tid.
Vandrar ner till busshållsplatsen i grym morgonkyla och står sedan och väntar från 07:50 till 08:15 då det vanligtvis går 3 stycken bussar under den tiden. Inte en enda buss dyker upp, så jag vandrar tillbaka hem och ringer mamma för att se hur jag ska göra då magnus inte kunde köra ner mig. slutar med att jag tar bussen som kom någon gång runt 09:15 och är i skolan hela 1:10 minuter försent, dock fattade lärarna varför och godkände min anledning. puuh! jädra bussar.

Nu längtar jag till sommaren när man kan gå i shorts och linne och inte behöver gömma sig i långa byxor, långkalsonger och en tjock vinterjacka!!
Har fått läsa ett antal historier om hinderflytten till Scandinavium men den slutade dock väl, bra jobbat säger jag!
själv kan jag inte vara med som funktionär, ska endå se om jag inte kan komma och kolla på någon uppvisning!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar