måndag 15 februari 2010

jag har skaffat twitter.

Yes, its true jag har skaffat twitter hitter,jag fattar inte hur man gör men det kommer nog funka :)
Idag har vi varit i Borås och badat hela dagen.
På deras hemsida stod det dock "kom och hoppa på våran stora flytande studdsmatta" den stora studsmattan visade sig vara en 2,5 meters "donut" med en stundsmatta på 1,5 meter, kul!
Tur att det inte vara därför man ville dit och bada..
Sitter nu och smsar med snälla Simon som sitter i fjällen och gottar sig med skidåkning, sikken lyxare! ;)
Skulle ge allt för att få åka skidor så snabbt som möjlig,helst imorgon!! :D

På tal om att snön och kylan inte har försvunnit, jag har jätte ont i knä och händer för jag får sånna torrsprickor, tur att det finns någonting som heter Body lotion, en räddare nu i vinter.
Nu längtar jag till sommaren och allt som den har att erbjuda. Agility tävlingar,sommarträningar på klubben, alla sena kvällar med kompisar, VÄRMEN!

Fuerteventura 12 april, nu kommer jag.
Italien,bibione 30 juli, JAG LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar