måndag 4 januari 2010

Smilla

Smilla


2006 - 08 - 27




Mankhöjd: 42 cm

Ras: Blandras mellan Border Collie och Tibetansk terrier

Färg: Svart och Vit.

Tecken: Ett vitt ben, en vit tass, Vit bringa och även vit på toppen av svansen.




Smilla är en för mig och familjen väldigt speciell hund.
För mig är hon inte bara vilken hund som helst, hon är världens bästa vän.

När Smilla kom till oss så hade vi aldrig haft en hund hemma.
Hon skulle få bli våran allra första hund.

Trotts alla bitmärken i soffkanter,soffpallar, köksstolar och i kläder så älskade vi dig ändå. Så fort du hade växt klar så började jag hoppa omkring i trädgården över sopkvastar och hinder som pappa byggt åt mig.

Även fast du får dina tok-ryck när vi tränar och sedan springer iväg in i skogen och kommer tillbaka helt full med gegga och är jätte blöt,så hindrar det inte mig från att gå ut och fortsätta träna även om du skulle komma tillbaka helt äcklig och blöt.

Du är för mig allt och lite till, och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta vad som än händer. Du är den som får mig att inte ge upp och du är den som alltid får mig på bra humör.

älskade lilla tokhund! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar