lördag 13 februari 2010

Äntligen frisk från magsjukan och är uppe på benen och vandrar runt.
Åkte hem till pappa idag en dag senare för att försäkra mig om att jag inte skulle smitta någon här.
Pappa och hans fru Linda har köpt en systemkamera och jag är bara jätteglad över att få använda den :)
Vi ska även iväg på 40års fest hos ett par kompisar till pappa och linda, för att sedan ha kvälls mys till melodifestivalen där man tydlig tippar en peng på vem som går till finalen och vem som går till andra chansen. blir det att kamma hem någon slant? skulle inte tro det ;)

Ringde även för att sjukanmäla mig till ridningen då jag inte har någon styrka alls i kroppen, frågade även om hur det gick för Barrow och hon är frisk och mår mycket bätte, gud vad lättande det vara att höra det. :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar