onsdag 9 september 2009

SYSTEMKAMERA HOS MAMMA!

jajaja,nu äntligen har jag fått ihop sparat till min systemkamera,vilket jag bara får använda hos mamma.
men men,jag har ju ändå en digital hos pappa,jag är nöjd med den med!
Har nyss anmält mig och Smilla till kurserna som går i höst, introduktion den 20 september vilket är snar.jag längtar! :)
eftersom det är helg kursen och jag rider på lördag morgon så får jag se till så jag hinner det med, det tror jag går att ordna! :)
Vi ska även iväg och tävla den 26/9 i agility,våran allra första tävling och jag tror det kommer gå skitbra!
Nu är det även bestämt att vi åker till Kosteröarna redan på Lördag,en dag extra skadar absolut inte.
Det är verkligen ett toppenställe med mycket fin natur och allt,dem som varigt där vet nog vad jag menar,ren vila för själen! :)




Bild från systemkameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar