lördag 29 augusti 2009

tillbaka till verkligheten

Lördag 29/8
Vaknade gick upp och tog en morgondusch innan jag bar mig av ut till Torslanda.
För er som inte vet varför jag var uppe i Torslanda,så var det för att jag var med och visade upp Agility och Freestyle med Smilla.
Kom ut till Torslanda Torg vid ca 10:30 och mötte upp dem som hade hand om allt,senare kom Sarah med Combat till torget.
Startade igång allt vid ca 11:00, jag och Sarah körde igång med Freestylen,gick bra för att vara bland dem första gångerna för mig och Smilla då.
Agilityn körde igång lite senare efter, där går hon ju som en klocka, hon vet vad hon ska göra,men slalomen är fortfarande lite att jobba på! :)



Fredag 28/8
Började skolan klockan åtta,då vi hade NO som första ämne.
Blev ingen riktig NO lektion utan mer en lektion med Film,betyg snack och emot tagning av våra första betyg i teknik.

Det vi hade jobbat på i tekniken i 7an var för 8an,för vi inte skulle hinna med det i 8an.
Teknik uppgiften var i alla fall att rita sin egen drömlägenhet skalenligt,med möbler fönster och rum.
Fick VG,för att hon tyckte köket såg trångt ut och att diskmaskinen och diskhon var långt ifrån varandra så vattenledningen inte skulle räcka :s

Sommarträningen Tisdag 25/8
Började dagen med att sparka ner på min brors sparkcyckel från mamma till pappa för att hämta kameran, fick skutts till Slottsskogen av pappa där jag skulle möta klassen vid kl 10.
Var i Slottsskogen nästan hela dagen,foton från det finns nedanför.
det var en toppen sommarträning uppe på klubben som det alltid är! Tyvärr den sista för i år.
körde en enklare bana,mycket bra träning för både mig och Smilla som ska göra våran första debut den 26/9 det ska bli jättekul :)

Pappa filmade när jag och Smilla sprang banan,så här är den!




sommarträning 2009-25-08


Kaos vid slalomet då jag ska göra ett byte som blev lite knasigt (;

Måndag 24/8

Skolan började idag,dax att komma tillbaka till verkligheten och dom vanliga rutinerna igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar