söndag 20 september 2009

introduktionsmöte och agility träning

idag kom jag då hem från Kosteröarna,ett helt år kvar tills nästa gång.
Var framme med båten i Strömstad klockan 12:00, kom iväg med bilen kl ca 12:30, stannade vid Torp och åt lite Mc Donalds! fortsatte sedan hem, packade upp mina väskor så jag inte behöver göra det när jag kommer tillbaka till mamma om två veckor!
fick väskorna uppackade plockade med mig regnställ ifall det skulle regna under Agility träningen!
Pappa skjutsade upp mig och Smilla till klubben där det var Introduktionsmöte och Agility träning för Sarah på schemat för min del!
Introduktions mötet blev inte så långt och sedan började jag och Sarah med Agility träningen, startade med att köra koppel metoden på slalomet lite knepigt för Smilla i början med sedan flöt det på, det är i alla fall någonting jag och Sarah tror ska passa henne bra.
Sedan så skjutsade vi hem Sarah och Combat, Tack Sarah för din tid som du la på mig och Smilla idag,var jätte kul och lärorikt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar