torsdag 13 augusti 2009

Jag bara älskar känslan!

kort sammanfattning av 11,12 och 13/8.

Tisdag: Lite strul om vart vi ska gå in och vart vi ska ha vårat lilla "camp" annars gick freestylen sådär,men bara för att hon inte visste vart hon var. Dessutom var det första gången hon gjorde det inför stor publik, Agilityn gick som vanligt klockrent! :) Smilla var skit trött när hon kom hem,berättade pappa. själv var jag på Liseberg. :)

Onsdag: Missade bussen så han inte till samlingen, Fick inte gå in genom den entrén som jag förstod att jag skulle gå igenom,men det kanske blev ett missförstånd.
Freestylen gick då lite bättre än vad den gjorde på Tisdagen,Agilityn gick klockrent! :) Smilla var även idag skit trött när vi kom hem :)

Torsdag: Idag var det den stora uppvisningen,lite nervöst eftersom det är som på en riktig tävling vilket Smilla aldrig har fått uppleva, men det gick bra endå. första passet var lite sämre i början innan hon kom in i vad det var hon skulle göra.Andra passet gick också bra, och tredje passet gick faktiskt kanon enligt mig,även fast Smilla var väldigt trött! (;

Tack allesammans som gjorde dagarna till dem bästa! :)

p.s Någon som vet vem som tog hand om min skiva med musiken som jag hade till mitt freestyle program?

Bilder ifrån helgen.






Ovanstående bilder är fotade av GP fotograf!


Bilder är fotad av Cillen (Cecilia Almér)

3 kommentarer:

  1. Jag har nog din skiva! Skall kolla upp det under dagen :) Jag har fler kort på dig och Smilla om du vill ha! Cillen__@hotmail.com
    Grymt jobbat i veckan :)

    SvaraRadera
  2. Japp, din skiva ligger i påsen som Cillen har. Såg den när vi packade ihop det sista.

    Jättebra jobbat, ni är sååå duktiga!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så bra att skivan liggen hos Cillen!

    tack båda två,jag tkr ni själva är riktigt duktiga :)

    SvaraRadera