måndag 24 augusti 2009

Fixat och klart.

dåså,skolan började idag,eller man kanske inte riktigt kan säga att det började tycker jag eftersom det bara var information och att man skulle få lappar. Imorgon åker klassen ut till slotsskogen och ska gör lite leker som per åke sa. På onsdag börjar allvaret!
Tänker verkligen kämpa in i det sista nu i 8an!
Allra sista sommarträningen uppe på klubben för sommaren, men kurserna kommer ju komma ut snart så då sätter vi igång igen! :D
Har nu anmält mig till SHU om medlemskap hos GHU, samtidigt passade vi endå på och gjorde en anmälan till tävlingen som Göteborgs avdelning anordnar den 26/9, vi ska starta i Agility klass 1 och två stycken hoppklass 1. Det kommer säcker att gå jätte bra,får bara ta och öva däcket,och lite finslipning på gungan,slalomingångar samt kontaktfälten! :)

Så nu vet ni,min och smillas debut kommer att bli den 26/9. JAG LÄNGTAR! (:
Film och bilder kommer jag att försöka få :)

Lite lätt ångest över att sommaren nästan är över! :(
men sedan har vi ju dom härliga vintrarna med en galen turbohund som yrar runt i skogen så det bara flyger snö överallt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar