lördag 2 januari 2010

Nyårsafton -09 / -10

blev iår bestämt att jag skulle vara hos pappa på nyår.
Runt 4 skulle gästerna komma vilket senare blev framflyttat till 5.
Innan det kom Sarah med Combat och tog en Nyårspromenad med mig och Smilla i snön.
Både Combat och Smilla lekte som två stycken galningar i snön, det är kul att se att dem går ihop så bra.
Hela vägen upp till den stora ängen var i stort sätt full med snö, härligt!
Sarah var lite förvånad att det inte var is någonstans på vägen upp.
Sedan blev Combat överlämnad till familjen hermanson.
Smilla och jag fick en present av Sarah, blev att jag fick en pip-leksak och ett tävlingskoppel i blå gula färger för SM, ;)
Jag har redan letat runt efter ett smart koppel till tävling och det här kopplet är ju perfekt! :)
Så tack så hemskt mycket Sarah o lille combat! :)
Både Combat och Smilla var lunga under hela kvällen tills tolvslaget så Smilla tyckte det var mer obehagligt än Combat.
Pappa och jag tog båda hundarna på en promenad senare runt klockan 2 på kvällen då det var helt döds tyst.

Bilder kommer att komma så fort jag får dem av våran gäst som fotograferade. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar