måndag 4 januari 2010

2009 - listan.

snodde från sarah! ;)

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? åkte skidor med mamma och familjen. började träna och tävla i agility och freestyle.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, det hoppas jag inte iallafall!! ;)

4. Dog någon som stod dig nära? nej.

5. Vilka länder besökte du? Spanien. :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en pojkvän! ;p

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj,det kommer jag knappt ihåg, hela veckan som jag var på koster, under göteborgskalaset med GHU.

8. Vilken var din största framgång 2009? 10a i hopp B öppen klass! :)

9. Största misstaget? Att inte tagit fler chanser/risker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja och lyckades även stucka foten i liften! hahaha.

11. Bästa köpet? Min systerkamera, min väska och min digitalkamera. :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? min systemkamera och alla hundsaker jag köpt osv kanske? ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag fick chansen att vara med på Gbg kalaset.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Tonight´s gonna be a good night" "STARSTRUKK" "Bad romance" "tik tok"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? är nog ganska samma :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mer, och trott mer på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? funderat på hur det skulle varit om jag gjorde si och så.

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen hemma hos Mamma. :)

19. Blev du kär 2009? ja. :/

20. Favoritprogram på tv? Inget speciellt.

21. Bästa boken du läste i år? sex veckor.

22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn bla.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar till en digitalkamera. :)

25. Något du önskade dig men inte fick? en skidresa, haha! :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med familjen. :)


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en pojkvän! ;p

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? sportig,märkes,energisk och nyfiken.

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner & min hund

30. Vilken kändis var du mest sugen på? No one?

31. Vem saknade du? Håller jag nog för mig själv...

32. De bästa nya människorna du träffade? Elin med Stella & Freja. Sarah och combat, Cecilia och hennes hundar. och alla andra GHU;are! :)

33. Annat värt att minnas? Skiddagen i ulricehamn, min födelsedagsfest, göteborgskalaset, min och smillas första agility debut. min och smillas första freestyledebut trots att det gick dåligt. tävlingskursen på GHU. Vinterpromenaderan med hundvänner. alla roliga kvällar tillsammans med kompisar. Gotland, Koster, Spanien mallorca. alla kära och förstående friidrottsvänner! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar