lördag 23 januari 2010

im so happy.

dåså, vi fick tillbaka våra teknik prov så fort vi kom tillbaka till skolan.
Mitt betyg på min Teknik uppgift blev ett MVG,om jag är stolt? ja det kan man säga. fick så mycket energi så att det blev över och räckte hela dagen.
Nu gäller det att kämpa på med matten hela vårterminen ut..
Prao veckan 17-18,vet dock inte vart jag ska praoa NK kanske?
snart dags att börja sätta igång med agility träningen igen.
håller dessutom på att sy ett back on track format täcke själv, får se hur det resultatet blir, bilder kommer när det är färdigt :)
I sommar blir det att åka utomlands två gången, till Frankrike med mamma och italien med pappa :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till toppenresultat!!
    Ska bli spännande att se täcket när det är klart.
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. tackar tackar! :)

    Ja, det tycker jag med, vi får se om jag lyckas, kramkram! :)

    SvaraRadera