onsdag 23 december 2009

Onsdag. HOS SARAH

Sitter hos sarah och pustar ut efter en roligt och trevlig promenad.
Det vara jag,emelie,sarah och hennes kompis johannes som var ute och vandrade i snön.
Smilla hade under och efter denna promenaden stora snöbollar som satt fast i pälsen,stackarn
Snart bär det av mot backaplan med Sarah där pappa hämtar upp både mig och Smilla.
Vi ska sedan ut på kalas till ett par kompisar till pappa och linda,deras dotter fyller år.
Sarah har nu fått sin Julklapp av mig och Smilla. Hoppas hon gillar den,det tror jag hon kommer göra. :)

1 kommentar:

  1. Tack för idag :) Väntar spänt på att få öppna julklappen :P fast det blir sent imorgon natt, eller på lördagberoende på när jag kommer hem :)
    Kramkram å hoppas du får en gryym julafton med många fina paket :)

    SvaraRadera