söndag 12 juli 2009

vaknade idag igen utav att Smilla kom upp och gav ett litet skall.åt frukost och klädde på mig för en långpromenad med henne.Vi gick ner till klarebergsplanen för att kolla när min bror spelade vänskapsmatch med seattle ínför gothia som börjar imorgon måndag. Igår fick jag min nya digitalkamera, så jag har börjat fota och ska försöka börja filma lite när jag och smilla tränar. Jag är iallafall jätte nöjd over kameran.Ca två veckor framöver är det fullspäkat, nu på mån,ons,tors är det Friidrott inför tävlingen i Halmstad som är i helgen, Tisdag agility! =) fredag åker vi med buss till halmstad,lördag och söndag är det tävling,söndag eftermiddag åker vi hem, måndagen efter söndag är det packa inför gotland i en hel vecka, så jag är på gotland tisdag till tisdag.Det ska bli jätte kul,ska dessutom tälta för andra gången på gotland :)


Underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar