fredag 10 juli 2009

Första inlägget.

Första inlägget somsagt då.
Idag vaknade jag utav att min trogne vänn smilla puffade upp nosen i ansiktet och satte sig ner och gav ett litet skall.
Gick upp och åt frukost,sedan bara jag mig ut på promenad med Smilla i ösregnet,men det hindrar mig inte ifrån att gå på promenad och även göra lydnad.
Imorgon ska vi förhoppningsvis köpa min kamera som jag kommer att använda till att ta bilder och spela in videor när jag och smilla tränar.
På Tisdag är det Agility igen, jag kan verkligen inte sluta tänka på hur roligt det är, jag längtar verkligen! =)
Det är verkligen rolig att se att smilla gör framsteg. redan andra gången sprang hon nästan lös,förra tisdagen under Sarahs sommarträning sprang hon en hel bana för allra första gången helt lös.


Någon dag vill jag nå dit Sarah och Combat är idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar