fredag 31 juli 2009

Träning förhoppningsvis!

så himla typiskt att det måste regna precis den dagen jag har bestämt mig för att åka upp och träna.men jag hoppas att det bara slutar regna,det behöver inte skina sol men inget regn helst,
Nu har jag varigt på Gotland i en hel vecka och det har varigt jätte skönt,det regnade ingenting under hela veckan bara under natten,men det gör ju ingenting för man är ju inte direkt ute då.
Annars har det bara strålat sol och alla har blivit härligt bruna.
Jag fick även träffa på en gammal privat ponny som jag red några gånger i veckan.Dom hade sommarhus på Gotland,så vi bar oss av för att träffa henne.Jag hade däremot inte räknat med att få rida henne,vilket jag nu fick ändå, verkligen den bästa "återträffen" som man kan få tycker jag.




Jag och Lady .



Jag och Neo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar