tisdag 6 april 2010

Tisdag

usch, nu sitter jag här igen och bara kollar runt på olika mobiler,är trött på min mobil och dessutom har den gått i sönder på sidan av skalet,så det fattas en liten bit..
drömma om en ny mobil kan man ju göra en långt tid,suck. så är det någon som har en mobil eller kan rekomendera en modell så kommentera!! =)

Jag är nu helt utvilad efter tävlingshelgen i skåne.
imorgon ska jag på ferieskola för första gången och göra mina läxor så att jag slipper dem när jag är utomlands, det är bara 6 dagar kvar nu! på måndag åker jag! tjoho.
Jag saknar min stooora vänn Frida som är i Marocco och roar sig medans det regnar här hemma, och det värsta är att hon blir såå enormt brun och det håller jättelänge med, lite avundsjuk. men efter min vecka på Fuerteventura,Spanien så borde jag nog vara brun! ;)
På semestern kommer även systemkameran att åka med! :)

Idag han jag med lite snabb shopping inne i stan, idag åkte jag själv för att kunna köpa det jag ville lite snabbt,sedan hade en del andra människor saker att göra.
Blev ett par lite udda solglasögon och två par linnen. Ett helt vitt och ett linne med lila/rosa tryck som skulle se lite utsuddat ut.
Sedan hade mamma lagt en beställning på lite mat som jag skulle köpa med mig på vägen så det blev raka vägen in på hemköp efter det att jag var klar.
I måndags var jag även inne och köpte en bikini topp och ett par rosa shorts på HM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar