söndag 8 november 2009

Söndag

Nu är sista kurshelgen avslutad, lite tråkigt när man sett fram imot att komma upp och träna för linn och sarah,samt att träffa alla andra knas människor!
Men men,det kommer bli flera kurser framöver garanterat!

En liten utvärdering av kurser kommer med detta inlägg.
-----------------------------------------------------------------------
+ för att intstruktörerna är skitbra och förklarar på ett sätt så man förstår.
+ för att Smilla älskar att arbeta,springa och hoppa omkring!
+ för Smillas och mina framsteg!
---------------------------------
- Att jag blir arg på mig själv för att det är jag som gör så att Smilla blir irreterad på agility banan! usch,men det har blivit bättre.

- För att känna att man själv borde styra sin hund bättre än andra, Linn vet vad jag pratar om! (;

1 kommentar:

  1. Att Smilla gick annorlunda med mig och Linn är inte konstigt alls. Hundarna skärper sig oftast när någon annan än den de är vana vid kör dem eftersom de måste vara mer uppmärksamma på hur "den nya människan" fungerar. Plus att vi har hållt på med agility i mååånga fler år än dig så vi kan läsa hunden bättre och se vad som troligen passar den och hur man ska lägga in kommandon och hjälper på bästa sätt.
    Så du ska inte se det som ett minus, utan som att din hund fungerar precis som hon ska och att du är på god väg att kunna göra precis likadant med henne om ett tag själv :D
    Kram

    SvaraRadera