fredag 20 november 2009

Fredag

20 november sammanfattat, Halsont och snurrig men endå helt underbar.

Lite mer förstående.
Vaknade upp med halsont, hosta och känner mig allmänt snurrig. INTE KUL. sick of it.
äter frukost duschar och gör iordning mig inför kvällen och biopremiären! :)

Twilight Neew Moon.
Det är först nu som jag fattar varför alla tycker att Edward (Robert Pattinson) är perfekt.
I andra filmen, då kan kanske man börjar undra om man är efterbliven.
Filmen är verkligen bra enligt mig, men vad ska man säga, "smaken är som baken, delad"
Men för er som inte sett den en och har sett den första ska ju absolut se den här!


Imorgon ska jag till Ullared, upp vid 06:00 och försöka äta.
Ska se om jag inte hittar något bra till Smilla. :)
Sedan pratades det även om att vi skulle stanna till på freeport, kanske blir det någonting till mig, kanske kanske inte! ;)

Och med det säger jag godnatt, och tack lilla Bea för en trevlig kväll! :)

1 kommentar:

  1. Ska se den imorn! Får väl se om jag gillar den, men det tror jag ;)
    Kram ;)

    SvaraRadera