tisdag 24 augusti 2010

oaktiv under sommarenm

Idag hade vi någon slags stadsvandring inne i stan och naturligtvis skulle det piss regna och blåsa jätte mycket.. känns nästan som om hösten är här.
Stadsvandringen i sig var ju inte rolig, dock skojade vi till det med att ta massa turist bilder lite här och var.
Det känns helt sjukt att jag redan börjat nian,känns som om det inte alls var längesedan som jag började 6an och längtade tills jag skulle få gå på balen och vara fin på skolavslutningen, och nu är det bara ett år kvar, och ett skolår går endå ganska snabbt! hoppas att mina slutbetyg blir som jag hoppas. man får kämpa,visa att man vill och bara göra sitt bästa!


Stadsvandring med 9C 2010.
--------------------------------------
nu har ju typ hela sommaren gått och det har inte hänt speciellt mycket på den här bloggen, det är någonting jag ska ta tag i.
Tävlat agility väldigt lite i sommar pga jag har haft fullt upp med andra saker, resor osv.
Mamma är höggravid och har gått övertiden så vilken dag som helst kan jag få en lillasyster eller lillebror till, spännande! :)
Jag har precis börjat 9an och jag är skiträdd, imorgon är första riktiga schema dagen och jag har förberett mig så gott det går, tusen scheman utskrivna,kalendern är fixad och massa småsaker är också fixade. :)
Nu är mitt rum hos mamma klart och jag är så nöjd som man kan bli, känns som om jag lever i en riktig drömvärld. haha! :)
Slänger in två bilder där man kan se lite av rummet iallafall.


- Från dörren

-Från garderoben

2 kommentarer:

  1. Kommer gå kanon med betyg och allt är jag säker på =)
    Fint rummet blivit!
    Du får gärna tävla Combat i AFC, men det är krav på en hel del träning och förarbete då ;) Ni ska ju självklart till final och hamna topp 3 ;P

    Men din egna lilla stjärna då??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har fastnat i en ond cirkel med freestylen agilityn går som smort! :)

    SvaraRadera