tisdag 30 mars 2010

tisdag

sköööna sköööna tisdag..
började med att jag hade syslöjd och skulle fortsätta virka på min OS mössa, känns helt meningslöst nu när det inte ens är kallt ute längre, hmm.
sedan direkt till idrotten för att kunna ha ett litet "genrep" innan uppvisningen av våran dans..
tyckte det gick underbart bra för att ha varit så få gånger vi kunnat öva, ska se om jag inte kan få upp videon på bloggen så fort som möjligt, blir en hel del saker som händer nu framöver.
på torsdag åker jag till skåne för att tävla fredag och lördag och sedan är jag hos mamma från måndag-fredag,fast på fredag åker jag till varberg för att kolla på daniel som ska spela innebandy, där stannar jag tills på söndag och åker sedan på en härlig solsemester till Spanien i en veckan (mån-mån) . :)

han med en shopping tur med Frida som åker till Marocco? i en vecka nu på torsdag, vilken lyxare!
så det blev lite shopping utav sommarkläder, hittade ett par shorts och ett par byxor som är marinblåa. :)
blev inte så mycket då jag ska åka in till stan på måndag med mamma och köpa resten som jag kan behöva.
och vem utav alla människor träffar man inne i stan, jo superstars ala Sarah och combat,hade inte ens sett dem i affären förän min kompis sa titta där är en hund, och jag såklar vänder mig och och sa VART?! då jag ser att en liten lurvig typ som ser ut som Combat står där, och visst kom jag på mig själv och brast ut, men det är ju combat och sarah , HEJ :D

jaa, så kan det ju gå när man är varm,trött och allmänt borta i alla kläder,men det är kul.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar