lördag 17 oktober 2009

Lördag

just nu sitter jag och hjälper frida med sin blogg, har även nyss hjälpt linn med hennes.
snart är det agility kurs och jag längtar! :)
Och blir den inställd pga freestyletävlingen åker jag dit och fotar lite,det är ju alltid kul att kolla när alla andra lyckas och sånt. :)
mamma är på Ladies Night med sina tjejkompisar,så vi var och lämnade av henne hos Annica. :)
Pengar på min mobil har jag fortfarande inte fått,det är därför jag inte kan svara på sms, ring till mobil ifall ni vill få tag på mig! :)
idag blir det hemmakväll med Magnus,Daniel och Neo! :-)

1 kommentar:

  1. hej, och tack så mkt :)

    hehe, jo hästar har jag många av :P är själv inte så jätte intresserad av hästar, men jag ställer ut dem på utställningar och kör shettisarna :P

    Kingen är en amerikansk cocker spaniel, med en lite annorlunda klippning ;) Smilla är också supersöt! vad är hon för ras/raser?

    Ha en fortsatt bra fredagskväll :)

    SvaraRadera